Bottinitocht 2019

Zaterdag 23 februari 2019 organiseren we weer een super gezellige Bottinitocht. Maar dit jaar hebben we de hele tocht in een nieuw jasje gestoken. Om te beginnen hebben we de naam aangepast Bottinitocht wordt Bottinitocht On Fire. Dit jaar wandelen we de tocht ook met fakkels die je kan bestellen in het inschrijvingsformulier dit is natuurlijk een vrijblijvende keuze. Nog nieuw dit jaar is dat er heel de avond op het scoutstterein bancontact aanwezig zal zijn waardoor je dus kan betalen met de bankkaart (geen mastercard/visa). Ook oude bekende elementen komen terug, want dit jaar gaan we terug de bus op. Er zal 3 keer een bus rijden waar telkens 50 personen op kunnen. Deze bus rijdt om 19u, 20u en 21u. Vertrekken doet de bus vanop ons scouts-terrein. De tocht is op maat gemaakt waardoor ook de kleinste meekunnen wandelen. In het midden van de tocht voorzien we een tussenstop waar eten en drinken voorzien is. Bij de tussenstop is geen bancontact voorzien. Na de tocht is er op de scouts vanalles voozien: een bar, een kampvuur, eetkraampje en optredens. Wil je graag meewandelen lees dan hieronder de praktische info en schrijf je in!

Tarieven:

Volwassenen: €7 (bus inbegrepen+1 gratis bonnetje voor de tussenstop+verrassing)

Kinderen tot 12 jaar: €5 (bus inbegrepen+ 1 gratis bonnetje voor de tussenstop+verrrassing)

Fakkel: €4/stk

Locatie:

Scouts Temse: Fonteinstraat 7a 9140 Temse ( je start en eindigd hier)

Parking:

Parking a: Zwembad Temse (Kasteelstraat 85 9140 Temse)

Parking b: Station Temse

Opgelet: in de Fonteinstraat geldt een parkeerverbod die avond.

Vragen en info?

Mail: info@scoutstemse.be

Inschrijving:

Gesloten: Indien u niet optijd hebt ingeschreven, kan wel naar het terrein zelf komen om te kijken of we nog een plaatsje hebben.