Verhuur

Welkom op onze verhuurpagina van Scouts en Gidsen Temse.

Onze scouts verhuurt verschillende dingen waaronder lokalen. Onze lokalen zijn prachtig gelegen in het centrum van Temse. Het plein waar onze lokalen liggen is een plein dat wordt gebruikt voor meerdere jeugdbewegingen en heeft dus heel wat troeven. Zo is er enorm grote parking aanwezig waar je al je autos kwijt kan. Er zijn ook meerdere terreinen aanwezig waar je uren en uren kan spelen en ravotten. Wil je meer info over onze lokalen? Klik dan snel hieronder in het menu op lokalen verhuur.

Wij verhuren niet alleen lokalen maar ook materiaal. Heb je een feestje, een trouw of andere evenementen dan kunnen wij jou daar zeker in helpen. Je kan zeker gebruik maken van onze materialen die staan open voor iedereen, ookal heb je nooit in de scouts gezeten. We zullen je altijd helpen. Wil je graag materiaal huren van ons? Geen probleem druk snel hieronder in het menu op materiaal verhuur.

VERHUUR MENU:

lokaal verhuur

materiaal verhuur

Hopelijk kunnen we je snel van dienst zijn!