Lid worden

Elke zondag van 14u tot 17u staat onze enthousiaste leidingsploeg klaar om één hele namiddag te ravotten met uw zoon of dochter.

Nieuwe leden mogen steeds 2x gratis proberen alvorens ze moeten worden ingeschreven. Tijdens die 2 vergaderingen zijn onze leden ook verzekerd.
Neem bij de eerste vergadering een papier mee waarop u uw gegevens noteert (naam, adres, geboortedatum, telefoonnummer, e-mail) en geef dit af aan de leiding.
Zo kunnen zij u contacteren in geval van nood en voor inschrijving.

Op zondag 22 september is het onze eerst vergadering van het scoutsjaar 2019-2020, van 14u00 tot 17u00.
Let op: soms kan er in het jaar eens een vergadering zijn op een vrijdag avond.
Wanneer welke vergadering is staat in onze “sprokkel”, deze informatie vind je terug op onze website. (www.scoutstemse.be)

Zorg er zeker voor dat uw zoon/dochter speelkleren aan heeft, want soms kunnen zij wel eens vuil worden :)
Indien u nog verdere vragen mocht hebben, aarzel niet om te mailen of spreek de leiding gerust aan aan de poort.