Drinkbussen (Geldactie Welpen)

Minder is meer. Dat is het jaarthema van Scouts en Gidsen Vlaanderen dit jaar. Omdat we daar rond iets wouden doen hebben wij voor een geldactie gezorgd voor onze Welpen dat in thema is. Dus vervangen wij alle plastieken waterflesjes door een mega super coole drinkbus met het logo van Scouts Temse. Deze drinkbus is ook voorzien van een musketon zodat je de drinkbus kan ophangen aan je rugzak. De drinkbus is voorzien van het algemene logo dus kan door iedereen van de Scouts van Temse gebruikt worden.

Kostprijs: de drinkbus kost je €8/stuk. Je moet dit betalen ten laatste 3 dagen na het bestellen van de drinkbus op het rekeningnummer: BE64 7360 5165 1352 .
Hoe? Je kan deze drinkbus bestellen via onderstaand formulier. Wij zorgen dat deze drinkbus zo snel mogelijk bij u geraakt dit doen we door het mee te geven aan de leden. Indien dit niet lukt zal deze klaarliggen bij het vertrek op kamp.

Alvast bedankt,
De welpenleiding