Ontbijtpakketten 2023

Jaaah! Ze zijn weer terug! De legendarische ontbijtpakketten van Scouts en Gidsen Temse zijn terug. Dit jaar komen we langs op 26 maart 2023. Je kan op 2 manier je ontbijtpakket bestellen. Je kan je pakket bestellen via een welp of een jongverkenner. Of je besteld hem in de webshop, de link staat onderaan de pagina.

Normaal ontbijtpakket €18.

In dit pakket vindt u vannalles terug voor een degelijk goed ontbijt te hebben. U vindt er bv. choco in terug maar ook thee, yoghurt, pistole's etc. Dit pakket is gemaakt voor 2 personen.

Deluxe ontbijtpakket €22.

Buiten alle dingen die in een normaal pakket zitten kun je hier ook wat meer luxe producten in terug vinden, zoals bv. caprice des dieux en paté. Ook dit pakket is voor 2 personen.

Fles cava €10.

Bij u bestelling van u normaal en/of deluxe pakket kan u de keuze nemen om een fles cava bij te bestellen deze fles heeft een inhoud van 75cl. We hebben met de scoutsploeg zorgvuldig gezocht achter een goede cava. Wij hebben hem dan ook goedgekeurd. Welke het is laten we nog als verrassing.

Levering?

Ja hoor! Wij leveren gratis in tijdsloten BINNEN Groot-Temse.

Tijdsloten:

- 8u-9u

- 9u-10u

- 10u-11u

- 11u-12u

Als je buiten Groot-Temse woont, kan je je ontbijtpakket komen afhalen op de scouts zelf. Dit telt niet als je in Temse woont. Afhaaladres: Fonteinstraat 7a 9140 Temse.

Bij problemen:

Twijfel niet om ons te contacteren,

op mail: ontbijtpakketten@scoutstemse.be

Online bestelling: