Groepskamp 2023

Beste ouders en leden,

Na 4 jaar ongeduldig wachten is het weer zo ver. We gaan deze zomer weer op groepskamp. Dat wil zeggen dat alle takken tesamen op kamp gaan. Dit is dus ideaal voor de ouders eindelijk eens alleen thuis. Voor de praktische info van de kampen kan je onder de affiche op de taklogo's klikken. Wij kijken alvast uit naar deze super toffe ervaring! Wees er zeker bij want het volgende groepskamp is pas over 4 jaar!

UITNODIGINGEN:

We spelen een spelletje :) klik op het juiste tak logo en ontdek de uitnodiging. Let op de logo's staan door elkaar.

Inschrijven:

Je kan enkel inschrijven als je al lid bent van onze scouts. Al onze inschrijvingen gebeuren enkel online. Neem zeker jullie bankkaart of bankapp bij de hand en lees alles goed na (ook de medische fiche). Zijn er problemen bij het inschrijven? Dan kan je best een mailtje sturen naar ict@scoutstemse.be zij zullen jullie verder helpen om jullie inschrijvingen in orde te krijgen! Heb je andere vragen dan kan je terecht bij jou tak of op het mailadres info@scoutstemse.be

inschrijf link: https://inschrijven.scoutstemse.be