Verhuur

De scouts van Temse verhuurt lokalen. Wil je met je jeugdgroep of andere groep ons lokaal huren? Geen probleem, hier volgt wat uitleg.

Info:

Wij verhuren 2 gebouwen voor de prijs van 1 gebouw. In het kapoenenlokaal heb je de eetzaal voorzien van banken en tafels, en een uitgeruste keuken die aansluit op de eetzaal waar tafels en banken voorzien zijn. Beetje verder op het terrein heb je het kabouter/jonggidsenlokaal. Met op de gelijksvloer een grote dagzaal om in te spelen of slapen. Boven heb je nog een dagzaal om te spelen of te slapen in beide zalen zijn tafels en banken voorzien. De twee gebouwen beschikken over centrale verwarming. Beetje verder op het terrein heb je de toiletten deze zijn recent vernieuwd en beschikken ook over douches. WIJ VERHUREN NIET IN DE PAAS EN ZOMERVAKANTIE EN WIJ VERHUREN OOK NIET AAN LEIDINGSGROEPEN.

Info Temse:

Temse (FransTamise) is een plaats en gemeente in de Belgische provincie Oost-Vlaanderen. Temse ligt aan de Schelde en is bekend van het inmiddels opgeheven scheepsbouwbedrijf Boelwerf en om de Scheldebrug (officiële naam: Temsebrug), de langste brug van België (365 meter).

Capaciteit:

Er is een maximum capaciteit van 40 personen.

Financieel:

De prijs is €6 per persoon per nacht.

En nog een vaste kost van €50 per nacht voor water en gas.

Locatie:

VP-Plein, Gasthuisstraat 78a (achter sporthal) 9140 Temse

Terrein:

- ruime parking

- verschillende speelvelden

- ping pong tafel

- basketbalterrein

- kampvuurkring (arena) (op voorhand vuurvergunning aanvragen) met grote speel pyramides

- bos

- zandbak

- speeltuin

Huren?

Huishoudelijk regelement

OPGELET: momenteel verhuren we enkel lokalen aan jeugdbewegingen en op aanvraag.

Vragen? (aanvragen van onze lokalen doe je via "aanvraag")

E-mail: verhuur@scoutstemse.be

Foto's lokalen: